Dziękuję Kochane!


Bardzo dziękuję dwóm wspaniałym kobietom i blogerkom, Graszy44 i Creative_Asik, które sprawiły mi ogromną radość przyznając to wyróżnienie " Uli  ciągle w drodze dzięki której mogę zwiedzać te dalsze i bliższe zakątki świata, podziwiać digitalowanie, towarzyszyć myślami w codziennej walce z niesprawiedliwością !"
Bardzo dziękuję!!!

Procedura postępowania z wyróżnieniem wymaga aby:

1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Umieścić u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Umieścić u siebie logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5. Umieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić o tym nominowane osoby.
7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą.

Lista rzeczy, które mnie czynią szczęśliwą to: moja ukochana rodzina x100, moje koty x50, podróże, podróże, podróże, książki, książki, hotele, fotografia też kilkaset razy, muzyka i wiele wiele innych, czasem nawet święty spokój, a królestwo bym dała za dzień bez zmartwień :)

Chciałabym tu wyróżnić osoby, które cenię za sposób widzenia i opisywania świata zarówno tego najodleglejszego jak i tego najbliższego bo rodzinnego :) W kolejności zupełnie przypadkowej :)


Pozdrawiam Wszystkich serdecznie :)